04 June 2012

Hinna ja kvaliteedi suhe

Olen minagi üks nendest, kes ei ütleks muidugi ära tasuta nänni saamisest ning seega olen ka üks oasapi ''fashion bloggeritest''. Esimene kord valisin oma tasuta krediidi eest välja sõrmuse, millega jäin väga rahule. Nüüd teine kord oli krediiti veidi rohkem ning otsustasin tellida selle seeliku. Kohale jõudes paistis seelik esmapilgul küll väga ilus, kuid kvaliteet oli big no, no. Esiteks kohale jõudes oli seelikul mingisugune sinine plekk.. selle sain ilusti pesus välja. Teiseks oli seeliku alumine äär õmblemata ning hakkas hargnema. Ning kolmandaks kui seeliku selga panin hakkasid paljud õmblused jooksma, sest neid vist polnud kinnitatud. Õmblused suutsin kinni pidada ning oma streikiva masinaga kuidagi ära õmmelda, kuid selleks et seeliku alumist äärt ära õmmelda ei jätku mu masinal vastupidavust. Antud oasapi veebipoes maksab see seelik $22 ehk 17,85€ ehk 280 krooni. Minu puhul küll nii muidu saadud, kuid sellist hinda see seelik kindlasti väärt pole. Kvaliteedi järgi võib ka oletada, et tegu on kindlasti mõne wholesale/hiina kaubaga. Antud seelikus pettumus missugune.. ehk kui õmblusmasin streikimise lõpetab saan ka alumise ääre ära õmmelda ning siis näeb seelik vähe viisakam välja ja kannatab kandmist.


19 comments:

  1. Hei! Olen ka mõelnud nende fashion bloggeriks hakata... Äkki räägid lähemalt, mis on selle head ja vead? Siis on parem otsustada.
    Võid siia vastata (eks ma aeg-ajalt tšekkan) või kirjutada mulle meilile: pokardipiia@hotmail.com.

    http://pisipiiablogi.blogspot.com/

    Päikest!
    Piia

    ReplyDelete
  2. Hey :)
    Sooviksin samuti rohkem teada selle fasion bloggeri kohta.
    Võiksid kirjutada meilile - kkellutska@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Cute skirt! I love the colour <3

    ReplyDelete
  4. Võiksid ka mulle selle fashion bloggeri kohta kirjutada.
    Meil on teele.talts@mail.ee :)

    ReplyDelete
  5. Hei, äki jagaksid mulle ka fashion bloggeri kohta seda infot. Olen ka sellele mõelnud, aga ei tea... loeks meeleldi kellegi teise arvamust.
    Minu meil tiinuee@gmail.com :)

    ReplyDelete
  6. Sooviks ka infot!
    Schaferhund@hot.ee

    ReplyDelete
  7. mulle meeldib, et oled aus kvaliteedi jm kohapealt, tihti võetakse sponsorlust pimesi ja jätkub ainult kiidusõnu. aitäh!

    ReplyDelete
  8. great skirt honey, i love red!
    have a nice day!

    xx

    ReplyDelete
  9. oh, ma tahaks ka infot selle fashion bloggeri kohta. :) Kuidas saada jne.

    ReplyDelete
  10. Hey , tahaks ka selle fashion bloggeri kohta infot, :) Kas on mötet, mida see täpsemalt tähendab jne .
    allylyao123@hot.ee

    ReplyDelete