04 April 2012

outfit

Viimane nädal on olnud tõsiselt raske ja väsitav. Teisipäeval oli koolis pildistamine, millest ma arvan et midagi head välja ei tulnud.. fingers crossed, et mul silmad kõõrdi ei oleks :D Viimased 2 päeva on olnud eriti piinarikkad kuna absoluutselt igas aines on õppida ning järjest ainult tööd, tööd ja tööd. Igatahes ühed rõõmustavad uudised ka. Nimelt reedel osalesin Inglise keele paaris olümpiaadil ning mina ja mu klassivend võitsime. Ülimalt õnnelik! :)
Eile saabus minuni ka oodatud pakike pintsakuga ning ei saanud kohe pilte mitte tegemata jätta, seega käisime õega väljas pildistamas. Enjoy :)

Last week has been really hard and i'm so tired. Especially last two days, where i have had like tests in every lesson. Also i have some great news. I took part in a English competition, where i won first place with my classmate. Couldn't be more happier :)
Yesterday i received a package too. There was that pink blazer you can see in these pictures. Enjoy :)





Blazer: ebay
Blouse: Seppelä
Jeans: NewYorker
Watch: Expressions
Booties: sister's
Ring: sister's

3 comments:

  1. olen ise ka mõelnud, et telliks sellise bleiseri, aga pole julgenud. Kuidas kvaliteet on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tellisin ise M suuruse igaksjuhuks kuna need USA suurused veidi teistsugused. Varrukad on sellised kitsamapoolsed, aga ümbermõõdult veits suur. Muidu kvaliteedi kohta pole midagi halba öelda, täitsa korralik. :)

      Delete
  2. i don't like pink colour, but you look absolutely great !

    ReplyDelete