02 March 2012

20120302

Seekord, siis tuleb lihtsalt üks lobisemise postitus. Ühel päeval saime koolis teada, et üks Vene kool Ida-Virumaalt soovib meie kooliga nö õpilasi vahetada. Võimalus on minna nädalaks ajaks Vene peresse ja kooli ning samuti peab ka kellegi sealt koolist enda juurde võtma. Alguses ma ei olnud eriti huvitatud kuna kellegi võõra oma koju toomine tundub kuidagi mitte päris see õige. Päev hiljem olin juba teisel mõtteviisil ning arutasin vanematega võimalust. Kumbki vanematest pole vastu, kuid lõplikku jah sõna pole veel olnud. Iseenesest tundub väga huvitav võimalus, saaks oma vene keele oskust praktiseerida ning sealse piirkonnaga rohkem tutvuda kuna pere vist peab ka sealset ümbrust tutvustama. Tegu pidi vist olema hilisekeelekümblusega ehk siis kõik ained seal koolis veel päris eesti keeles ei toimu. Minu klassist õpilased läheksid sinna nüüd kevadel ning vastu tuldaks sügisel. Ajastus tundub küll veidi halb kuna kevadel on rohkem vaja pingutada, et aasta lõpuks oleksid hinded korras.. ning hakkavad eksami konsultatsioonid olema jne, kuid ma arvan, et minujaoks see eriti probleemiks ei tuleks. Nädala materjalid loodetavasti saaksin kiiresti järele võetud. Väga loodan, et osutub mulle selline võimalus ja saan minna :)

Väike nostalgitsemine siia juurde :D mina veits pisemana.

2 comments:

  1. mine kindlasti. ma ise olen samamoodi käinud, ainult Soomes, tohutult lahe oli. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahaks väga minna, kuid nüüd selgus selline asi, et kuna mul tuleb muusikakooli lõpetamine, siis ei tohiks see vahetus olla maikuus .. muidu ei saaks minna, kuid täpset kuupäeva pole antud.. eks näeb veel :D

      Delete