16 January 2012

16012012

Esimene koolinädal on edukalt läbitud ning teinegi juba käimas. See nädal on meil koolis Oskar Lutsu kirjandusnädal ning kaks esimest tundi oli loovtöökirjutamine, kõik teemad olid seoses ''kevadega''. Täpselt ma ei mäleta, aga valisin vist teema, ''Ah, et tema läheb kaebama'' vms. Pühapäeval käisin Tartus ka lootes, et äkki on kuskil siiski uut kaupa, kuid mis siis sellega.. kõik puha nähtud ja vana kaup nii midagi siis ei leidnudki kui ühe tavalise musta pluusi, kus peal oli lips ning paar meigitoodet ka.
Mul oli vaja uut jumestuskreemi kuna 2 tki said just tühjaks ning ega see minu nahatooni leidmine nii lihtne olegi. Enamus jumestuskreemide kõige heledam toon oli nii tume .. Lõpuks võtsin Lumene Natural Code jumestuskreemi, toonis 10 Vanilla .. kõige heledam, mis leidsin. Tundub sama hea kui mul just 2 eelmist olid, mis tühjaks said. Mulle meeldib just jumestuskreemide puhul see kui jääb selline mulje nagu ei olekski jumestuskreemi, loomulik mulje seega, hästi punaseid kohti see küll ära ei kata, kuid õrnemalt punaseid kohti siiski.. ning mul ongi punaste kohtade katmiseks alati üks teine katvam jumestuskreem varuks. Ilmselt seda jumestuskreemi kavatsen ma pikalt kasutada kuna täidab mu ootused.

Teised pildid huulepulgast läksid nässu seega peab leppima selle ühe pildiga(otsustasin ka ühe googlest näpsata). Tegemist on taas Lumene Natural Code sarjast huulepulgaga. Värv on hästi ilus ning niisutab huuli hästi.. lõhn on ka selline hästi magus. Püsivuse kohta väga ei oska öelda kuna mulle meeldib päris tihti huuli värskendada ning üle värvida :D

eeldan, et selle pildi pealt see parempoolne toon või ka vasakpoolne ?! 







No comments:

Post a Comment